praca Wiadomości branżowe

Euro RSCG Worldwide uruchamia autorską interaktywną platformę szkoleniową opartą na programie TrendsU

Euro RSCG Worldwide stworzyło nową platformę szkoleń e-learningowych zgodnie z wyznawaną filozofią kształtowania postaw otwartości na cyfrowe trendy wewnątrz firmy. Najnowsza inicjatywa wiodącej agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej ma na celu promowanie współpracy oraz zaangażowania wśród 11 tysięcy pracowników na całym świecie.

Platforma zadebiutuje w czerwcu programem TrendsU składającym się z czterech zaawansowanych modułów. Pierwszym z nich będzie: „TU101: wprowadzenie do sztuki i nauki umiejętności identyfikowania tego, co przed nami”. Kolejne trzy kursy będą skupiać się na trendach panujących w mediach, środowisku marek oraz wśród konsumentów. Każdy z kursów zakończy się podsumowaniem zbierającym wnioski, które posłużą specjalistom ds. strategii identyfikować trendy. Kursy będą prowadzone przez Marian Salzman, cenioną trendspotterkę i Prezes Euro RSCG Worldwide PR North America.

 „Wierzę, że udostępniając naszym pracownikom narzędzia, dzięki którym mogą rozwijać swoje talenty i zainteresowania, stajemy się silniejsi i mądrzejsi jako firma. Chcemy kształtować postawy otwartości na cyfrowe trendy, wierząc, że w obecnych społecznościowych i cyfrowych czasach wyróżnikami agencji, które zapewniają jej konkurencyjność, są właśnie talent i technologia. Dzięki nowej interaktywnej platformie szkoleniowej możemy jednocześnie rozwijać oba te obszary” – mówi Wojciech Borowski, CEO Grupy Euro RSCG Poland.

Program TrendsU oferuje pracownikom Euro RSCG Worldwide możliwość interaktywnej nauki za pośrednictwem sieci intranet oraz poprzez urządzenia mobilne takie jak iPad. Uczestnicy programu TrendsU będą mieli możliwość korzystania z audiowizualnych wykładów dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Będą także mogli komunikować się na bieżąco z wykładowcą i innymi uczestnikami kursów za pośrednictwem szybkiego komunikatora, który pozwoli im na omawianie aktualnych tematów na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Możliwość dialogu ma na celu wzbogacenie kursów, jak i pogłębianie pomysłów, które pojawią się w ich trakcie.

„Uruchomienie programu TrendsU to kolejny dowód na to, że Euro RSCG Worldwide to firma, która wybiega w przyszłość i wyprzedza trendy, jeśli chodzi o rozwój pracowników na całym świecie” – mówi Marian Salzman, Prezes Euro RSCG Worldwide PR North America. „Specjaliści i eksperci działający w obszarze marketingu uczą się, jak ważna jest znajomość trendów w identyfikowaniu czynników kształtujących przyszłość, planowaniu długofalowego sukcesu i odkrywaniu nowych możliwości, co przekłada się na rozwój marek i biznesu. TrendsU to ekscytująca inicjatywa dla każdego z nas” – dodaje Salzman.

Umożliwiając pracownikom dzielenie się wiedzą, platforma e-learningowa wykorzystuje reguły, które rządzą mediami społecznościowymi i grywalizacją. Każdy kurs będzie kończył się zadaniem, którego realizacja jest warunkiem przejścia do kolejnego etapu. Zadania będą widoczne dla pozostałych uczestników, nie tylko po to, aby zachęcić pracowników do osiągnięcia jak najlepszego wyniku, ale także zapewnić idealne warunki do wzajemnej inspiracji, rozwoju kreatywności oraz ewolucji pomysłów.

 

O Euro RSCG Worldwide

Euro RSCG Worldwide jest wiodącą międzynarodową agencją reklamową, która oferuje swoim klientom kompleksowe usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Jako pierwsza agencja na świecie zdobyła w tym samym czasie tytuł „Global Agency of the Year” przyznawany przez Advertising Age oraz Campaign. Sieć Euro RSCG tworzą 233 oddziały w 75 krajach. Agencja oferuje rozwiązania w zakresie reklamy, marketingu, komunikacji korporacyjnej oraz mediów cyfrowych i społecznościowych takim klientom, jak m.in.: Air France, BNP Paribas, Charles Schwab, Citigroup, Danone Group, IBM, Kraft Foods, Lacoste, Merck, Pernod Ricard, PSA Peugeot Citroën, Reckitt Benckiser, Sanofi i Volvo. Euro RSCG Worldwide, z siedzibą w Nowym Jorku, jest największą jednostką grupy HAVAS, światowego lidera rynku usług komunikacyjnych (Euronext Paris SA: HAV.PA). Więcej informacji na stronie: EuroRSCG.com.

 

O Euro RSCG Poland

Grupa Euro RSCG Poland to 5 specjalistycznych spółek: Euro RSCG Warsaw, Euro RSCG 4D, Euro RSCG Marketing House, Euro RSCG Sensors, Euro RSCG Digital oraz dwie samodzielne struktury biznesowe: Euro RSCG Life i Dream Studios. Grupa zatrudnia około 300 specjalistów z różnych dziedzin. Euro RSCG Poland należy do międzynarodowej sieci Euro RSCG Worldwide a tym samym do Havas, jednego z największych na świecie holdingów reklamowych. W Polsce działa od 2001 roku.

Similar Posts