Wiadomości branżowe

Innowacyjny E-marketing – najbardziej praktyczne studia podyplomowe

Nowatorski kierunek Innowacyjny E-marketing to studia, których program idealnie wpisuje się w aktualne trendy i otoczenie biznesowe. Unikatowy kierunek już w październiku uruchamia Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu we współpracy z wiodącymi przedstawicielami polskiej branży e-marketingowej. Gwarancją wysokiej jakości studiów są wykładowcy – eksperci współpracujący z największymi markami w branży internetowej, wybitni przedstawiciele świata biznesu elektronicznego, jak również doświadczeni wykładowcy akademiccy. Patronat merytoryczny nad studiami objął Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska.

Słuchacze studiów Innowacyjny E-marketing zdobędą praktyczną i specjalistyczną wiedzę z zakresu wdrażania i analizowania kampanii internetowych przy wykorzystaniu najskuteczniejszych narzędzi e-marketingowych. Zapoznają się również z najnowszymi trendami panującymi na rynku e-commerce, posiądą umiejętność tworzenia przyjaznych i użytecznych serwisów www, jak również dowiedzą się, jak budować strategię komunikacji przy wykorzystaniu social media. W programie przewidziane są również bloki tematyczne związane z badaniami, analityką internetu oraz optymalizacją stron internetowych pod konwersję.

Studia podyplomowe Innowacyjny E-marketing, to odpowiedź na potrzeby współczesnej gospodarki, która nieustannie potrzebuje wysokiej klasy specjalistów branży internetowej. W najbliższej przyszłości internet nabierze jeszcze większego znaczenia i nadal będzie intensywnie się rozwijać. W celu zapewniania najwyższego poziomu merytorycznego studiów oraz realizacji zajęć w formie warsztatów i case study, zaprosiliśmy do współpracy firmy, które od wielu lat specjalizują się w e-biznesie” – mówi Anna Czarkowska kierownik zespołu ds. e-biznesu w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB-Akademia, współtwórca kierunku.

Partnerami merytorycznymi kierunku są między innymi takie firmy jak: Bluerank, Conversion, Symetria oraz 6ix. Patronat medialny nad studiami objęły portale: Goldenline.pl i Onet.pl

Innowacyjny e-marketing to 182 godziny zajęć, rozłożone na 10 weekendowych zjazdów – łącznie dwa semestry. Zdecydowana większość zajęć będzie miała formę warsztatową, a końcowa formą zaliczenia będzie praca dyplomowa.

Zapisując się na studia do 15 września każdy słuchacz otrzyma rabat i za dwa semestry nauki zapłaci tylko 4300 zł.

Więcej informacji na www.wsb.poznan.pl

Kontakt:
Anna Czarkowska [email protected]
telefon: 602 623 800

Similar Posts