Wiadomości branżowe

Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach na Uczelni Łazarskiego

Rozwój rynku reklamowego w Polsce, stale pojawiające się nowe kanały komunikacji oraz funkcjonowanie firm i ich produktów w konkurencyjnym środowisku kreują zapotrzebowanie na pracowników posiadających wysoko rozwinięte kompetencje z zakresu przygotowania, organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych ATL, BTL oraz szeroko pojętego ambient media.

Studia podyplomowe ?Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach? dają gruntowne przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z organizowaniem i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki złożoności programu absolwenci będą mieć kompleksową wiedzę, by pracować w strukturach firm zajmujących się planowaniem strategii promocji marek, zakupem mediów, domach mediowych, agencjach reklamowych oraz mediach na stanowiskach związanych z planowaniem i realizacją kampanii reklamowych.

Studia podyplomowe o profilu ?Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach? są doskonałym pomysłem nie tylko na pracę, ale także na osobistą pasję życia. Praca w branży reklamowej daje możliwość kreowania nowych trendów i kształtowania stylu życia innych ludzi poprzez wpływanie na ich wybory i decyzje konsumenckie. Pozwala na rozwijanie kreatywności, twórczej ekspresji i realizacji wielu nowatorskich pomysłów. Jest to k więc praca dla ludzi, którzy nie lubią rutyny i wysiadywania długich godzin za biurkiem.? mówi Zbigniew Badziak, Dyrektor Generalny firmy Aldentro, dyrektor Biura Reklamy TVP SA w latach 2004-2011, wykładowca na studiach ?Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach?.

Program studiów zawiera tematy związane z rynkiem reklamy w Polsce, uwarunkowaniami prawnymi i etycznymi reklamy, psychologią reklamy, współpracą na linii agencja reklamowa ? reklamodawca oraz reklamodawca ? dom mediowy ? medium, narzędziami badawczymi w kampaniach reklamowych, planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach, kampaniami ATL i BTL, sponsoringiem, alternatywnymi instrumentami komunikacji marketingowej typu product placement, ambient media, marketing wirusowy, partnerski, szeptany i mobilny, monitoringiem i oceną efektywności kampanii reklamowych, komunikacją z klientem, skutecznymi prezentacjami, technikami negocjacji. Studia zakończą warsztaty polegające na przygotowaniu strategii marketingowej oraz zaplanowaniu kampanii reklamowej dla danej marki.

Wykładowcy to doświadczeni praktycy z domów mediowych, agencji reklamowych i kreatywnych, instytutów badawczych oraz wybitni wykładowcy akademiccy, trenerzy i konsultanci firm współpracujących z mediami w zakresie rozwoju pracowników.

Kadra:

Zbigniew Badziak ? Dyrektor Generalny irmy Aldentro, dyrektor Biura Reklamy TVP SA w latach 2004-2011,

Marcin Boroszko ? CEO Atmedia Group,

Magdalena Cendrowska ? szef sprzedaży Spotify Polska,

Edyta Gut ? Wierchowiec ? Agencies Sales Manager w TradeDoubler Polska,

Rafał Janek ? Business Consultancy Director, Universal McCann,

Wojciech Kowalczyk ? Marketing Director Atmedia Poland,

Konrad Piasecki ? strateg i trener,

Małgorzata Pietrusiak ? coach, doradca, psycholog,

Bartłomiej Posmyk ? partner w Sandler Training Polska,

Jacek Rozenek ? trener, coach, dziennikarz, aktor, reżyser dubbingu.

 

Bardziej szczegółowe informacje dotyczące kadry oraz kierunku znajdują się tutaj:

http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/planowanie-i-realizacja-kampanii-reklamowych-w-mediach/

www.ckp.lazarski.pl

Źródło Uczelnia Łazarskiego. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy