praca Wiadomości branżowe

Tylko PZU oferuje pracę “przez dużo P”

Teaser

6 marca br. rusza ogólnopolska kampania reklamowa PZU budująca wizerunek ubezpieczyciela jako atrakcyjnego i pożądanego pracodawcy dla studentów i absolwentów. Jej głównym celem jest zaprezentowanie młodym osobom programu praktyk i staży w PZU. Przekaz zbudowany został na podstawie komunikacji zmian, jakie cały czas dokonują się w firmie.

Praca w PZU nie jest zwykłą pracą, to praca “przez dużo P?.

?Dla studentów i absolwentów, do których adresujemy nasz program staży i praktyk to hasło ma oznaczać, że szukamy pomysłowych ludzi z pasją. Osobom tym gwarantujemy prestiż płynący z faktu pracy w firmie będącej liderem na rynku, pole do popisu, bo nie kopiujemy zachodnich wzorów ale wdrażamy własne i unikalne pomysły, a także perspektywę ponieważ projekty, które realizujemy nie mają sobie równych na rynku. Wystarczy wspomnieć chociażby o wdrożeniu nowego systemu produktowego w PZU SA, które jest obecnie największym tego typu działaniem w Europie? ? mówi Magdalena Bargieł, dyrektor ds. rozwoju talentu w Biurze Zarządzania Kadrami PZU.

Kampania reklamowa obejmie prasę (magazyny studenckie, dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii), radio, reklamę zewnętrzną w okolicach uczelni (citylighty, tablice), nośniki w metrze oraz w autobusach, a także Internet. Będziemy ze stoiskami PZU na targach pracy w 13 wybranych lokalizacjach w całej Polsce.

Z myślą o odbiorcach kampanii odżwieżeniu uległy również dedykowane podstrony internetowe. Na pzu.pl/kariera studenci i absolwenci znajdą m.in.: dokładny opis i praktyk i staży, wyszukiwarkę ofert pracy, czy kalendarz targów pracy.

W ramach działań mających na celu wzmocnienie pozycji jako preferowanego pracodawcy w zeszłym roku PZU uruchomił I edycję programu staży i praktyk, który umożliwia studentom i absolwentom poszerzenie swojej wiedzy i umiejętności oraz pozwala na zastosowanie ich w biznesie. Widocznym elementem programu jest właśnie kampania praca “przez dużo P?.

PZU zaangażował się także w szereg inicjatyw skierowanych do młodych talentów m.in.: Konkurs Wiedzą Pisane czy Program Ambasadorzy PZU. Dzięki prowadzonym działaniom, kierowanym nie tylko do rynku studenckiego wzrasta wartość marki PZU jako dobrego pracodawcy (5. miejsce w III edycji badania Antal International ?Najbardziej pożądani pracodawcy 2012 w opinii specjalistów i menedżerów?).

W drugiej połowie roku 2013 podobna kampania zostanie skierowana do profesjonalistów (czyli osób mających minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe). Na studentów czekać będzie natomiast kolejna edycja konkursu ?Wiedzą pisane? oraz szereg aktywności na uczelniach.

W ostatnich kilku latach PZU przeszedł ogromne zmiany, których wizualną ilustracją było odświeżenie w zeszłym roku logotypu firmy i kampania mówiąca o zmianach na dobre. Oprócz zmian, które mogli i cały czas mogą zobaczyć klienci, ubezpieczyciel zmienia także szeroko pojęty obszar spraw pracowniczych. W tej chwili firma oprócz wielu benefitów ? m.in.: Pracowniczy Program Emerytalny czy prywatna opieka medyczna – oferuje osobom zatrudnionym nowoczesny system wynagradzania za wyniki oparty w większości na 30 proc. premii kwartalnej.

W PZU wdrażane są działania mające na celu zwiększenie motywacji oraz promowanie współpracy i inicjatywy wśród pracowników. W tym roku po raz pierwszy prowadzona jest kompleksowa ocena pracownicza. Jej zadaniem jest przede wszystkich promowanie odpowiednich postaw. Stworzona została także platforma e-learningowa orz pakiet szkoleń, które służą zarówno do doskonalenia wiedzy pracowników jak i realizacji celów biznesowych PZU.

< 236073" >

Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts