praca

VIII Internetowe Targi Pracy

Pracodawcy z całej Polski zaprezentują swoje oferty podczas ósmych Internetowych Targów Pracy organizowanych przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl. Od 8 do 14 marca na stronie TargiPracy.Gazeta.pl dostępne będą interaktywne stoiska pracodawców oraz artykuły dotyczące rynku pracy. Podczas Targów odbędą się również dwie Debaty HR.

W ósmej edycji Internetowych Targów Pracy wezmą udział firmy cieszące się dużą renomą na rynku pracy, m.in.: PKT.PL, Decathlon, TP SA, Bank ING, Hewlett – Packard, KPMG, Unilever, Play, L’Oreal, Hestia, Budimex, Nestle, Eurobank, IBM BTO.

Na stronie www.TargiPracy.Gazeta.pl internauci znajdą najświeższe ogłoszenia rekrutacyjne, informacje o wystawcach, będą mogli przeczytać artykuły poświęcone m.in. sytuacji na polskim rynku pracy oraz wziąć udział w specjalnych konkursach z nagrodami.

W ramach Internetowych Targów Pracy odbędą się dwie Debaty HR. ?Czego pragną pracodawcy?” – to pytanie zostanie zadane specjalistom z branży HR już drugiego dnia Targów (9.03, o godzinie 12.00). Celem dyskusji będzie próba zdefiniowania wzajemnych oczekiwań na linii pracodawca-pracownik. Druga debata ?Stereotypy wokół marki a rekrutacja” odbędzie się 11 marca o godz. 11.00. Obie debaty będą transmitowane na stronie Targów www.TargiPracy.Gazeta.pl.

Sponsorami VIII edycji targów są PKT.PL Polskie Książki Telefoniczne oraz Decathlon.

Partner główny Internetowych Targów Pracy: Nasza-klasa.pl. Partnerzy medialni: TV Biznes, Radio PIN, Wyborcza.biz, HRnews.pl, NoweBiuro.pl, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, PersonelPlus.pl, IPO.pl, Nowoczesnafirma.pl, dlaStudenta.pl.

Internetowe Targi Pracy organizowane są od listopada 2006 roku. W ich pierwszej edycji wzięło udział ponad 100 tys. internautów, kolejne gromadziły coraz więcej użytkowników internetu. W ostatniej edycji Targów uczestniczyło łącznie ponad 390 tys. internautów
(więcej na temat VII edycji targów: press.gazetapraca.pl).

***
GazetaPraca.pl to internetowa platforma kariery łącząca tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Z GazetaPraca.pl korzysta miesięcznie ponad 1,5 miliona użytkowników*. W serwisie, oprócz ogłoszeń, znajdują się także porady dotyczące kariery, informacje o rynku pracy oraz część społecznościowa i forum.
GazetaPraca.pl powstała we wrześniu 2006 r. Osoby tworzące serwis czerpią wiedzę o rynku pracy i rekrutacji m.in. z 15-letnich doświadczeń rynkowych dodatku ?Gazeta Praca” do ?Gazety Wyborczej”. Współpraca GazetaPraca.pl z dodatkiem ?Gazeta Praca” umożliwia pracodawcom rekrutację za pomocą oferty dwumedialnej. Dzięki niej ogłoszenia rekrutacyjne ukazują się w serwisie internetowym i w prasie docierając do użytkowników GazetaPraca.pl i prawie 2,1 miliona** czytelników poniedziałkowej ?Gazety Wyborczej” z dodatkiem ?Gazeta Praca”.
* Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2009
** Polskie Badania Czytelnictwa realizacja MillwardBrown SMG/KRC, listopad 2009 – styczeń 2010, N = 12 070, wskaźnik CDT-poniedziałek, opracowanie AGORA SA.

Similar Posts