praca

Zakończyły się VII Internetowe Targi Pracy

26 października zakończyły się VII Internetowe Targi Pracy, organizowane przez GazetaPraca.pl. W ciągu ośmiu dni targów 112 pracodawców z całej Polski zaprezentowało swoje oferty, opublikowano ponad 2000 ogłoszeń rekrutacyjnych, odbyła się również specjalna Debata HR poświęcona metodom motywowania pracowników.

W siódmej edycji Internetowych Targów Pracy wzięło udział 112 pracodawców, którzy przez osiem dni prezentowali swoje oferty, informowali o swoich firmach oraz rozmawiali z uczestnikami targów na specjalnych czatach. W czasie targów pojawiło się ponad 2000 ogłoszeń rekrutacyjnych.

W Internetowych Targach Pracy organizowanych przez GazetaPraca.pl uczestniczyło ponad 370 000 internautów, którzy wykonali ponad 1,7 miliona odsłon. Internauci uczestniczyli w czatach z pracodawcami, brali aktywny udział w organizowanych przez GazetaPraca.pl konkursach. Sporym zainteresowaniem cieszyła się również Debata HR dotycząca pozapłacowych metod motywowania pracowników w okresie spowolnienia gospodarczego, którą transmitowano na żywo na platformie targowej www.TargiPracy.Gazeta.pl.

Głównym partnerem VII Internetowych Targów Pracy był portal Nasza-klasa.pl. Partnerami medialnymi byli: TV Biznes, Radio PIN, HRnews.pl, NoweBiuro.pl, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia (saz.org.pl), PersonelPlus.pl, Koncern wydawniczy Wolters Kluwer (wolterskluwer.pl), IPO.pl, Nowoczesnafirma.pl, Bankier.pl.

GazetaPraca.pl, największy serwis rekrutacyjny w Polsce, organizuje Internetowe Targi Pracy od listopada 2006 roku. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 100 tys. internautów. Kolejne edycje gromadziły coraz więcej użytkowników internetu – w szóstej edycji targów uczestniczyło łącznie ponad 377 tysięcy internautów.

***
GazetaPraca.pl to internetowa platforma kariery łącząca tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Z serwisu korzysta miesięcznie ponad 1,8 miliona użytkowników*, którzy mają dostęp do ponad 8 tys.** aktualnych ogłoszeń rekrutacyjnych. Oprócz ogłoszeń, w serwisie znajdują się także porady dotyczące kariery, informacje o rynku pracy oraz część społecznościowa i forum.
GazetaPraca.pl powstała we wrześniu 2006 r. Osoby tworzące serwis czerpią wiedzę o rynku pracy i rekrutacji m.in. z 14-letnich doświadczeń rynkowych dodatku ?Gazeta Praca” do ?Gazety Wyborczej”. Współpraca GazetaPraca.pl z dodatkiem ?Gazeta Praca” umożliwia pracodawcom rekrutację za pomocą jedynej na rynku oferty dwumedialnej. Dzięki niej ogłoszenia rekrutacyjne ukazują się w tym samym czasie w serwisie internetowym i w prasie docierając do użytkowników GazetaPraca.pl i prawie 2,1 miliona*** czytelników poniedziałkowej ?Gazety Wyborczej” z dodatkiem ?Gazeta Praca”.
* Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2009.
** Średnia dzienna, dane własne, wrzesień 2009.
*** Polskie Badania Czytelnictwa realizacja MillwardBrown SMG/KRC, czerwiec – sierpień 2009, N = 12 232, wskaźnik CDT-poniedziałek, opracowanie AGORA SA.

Similar Posts